duminică, 7 august 2011

Inventii, descoperiri, mamaliga cu branza de cal....

                  Am decis sa facem publice unele dintre cele mai reusite invetii si descoperiri care au fost facute de savantii nostrii in laboratoarele secrete...
    Prima si una dintre cele mai importante descoperiri este bicicleta. Stim, ca pentru unii ar suna banal, de ex::-Bicicleta, da si eu nu am acasa, da shim trebii.
  Dar nu e tocmai asa pentru ca nu cred ca aveti acasa BICICLETA CU CIUBOTE. Acest model de bicicleta permite deplasarea pe terenuri accidentate si reuseste sa intreaca cu succes A.T.V.-uri sau automobile offroad.

Lucram la un model inbunatatit la care vom aduga senile de tanc sau de utilaj greu gen buldozer sau draglina. In orice caz modelul de baza al acestei noi inventii va fi bicicleta ruseasca, la care se adauga senile de cea mai buna calitatate prelucrate din tabla tiganeasca T.T.-66.






       Este bine stiut faptul ca biciclta ruseasca este una dintre cele mai rezistente de acea am folosito ca model de baza, dar
 numai dupa ce neam convins de rezistenta ei.
   Si am facut urmatoarele teste:
Testul daltii si a ciocanului, consta in utilizarea unei dalti speciale folosite numai de P.S. cu varful de diamant in scopuri destructive. Deci am aplicat lovituri asupra cadrului cu dalta dupa care
am calcatu cu un convoi de tiruri si 1000000 dancuri si cadrul era intact, dar  nu numai atat vopseaua nici macar nu era zgariata.
Avem si bicicleta de viteza capabile sa atinga viteze enorme de peste 670km/htot cu model de baza bicicleta rusasca dar si bine inteles biciclete tunate.

2 comentarii: